Wszywki do odzieży dyskretnie i nienachalnie reklamują firmę

branding ubrań

Wiele firm tworzy niesamowitą odzież. Często jest ona ciekawa, ma ładny nadruk lub nietypową fakturę. Producenci nie chcą niszczyć efektu końcowego ordynarnym umieszczaniem swojego logotypu na środku produktu. Jednak oczywistym jest, że chcieliby aby osoby postronne, którym przypadł on do gustu, od razu wiedziały, kto daną rzecz wyprodukował. Wielu firmom ten dylemat rozwiązały wszywki do odzieży, które mogą być wykonane na zamówienie.

Jak wygląda wszywka?

Wszywka, najprościej rzecz ujmując, to taka zewnętrzna mała metka, na której znajduje się wymyślony przez nas nadruk. Może to być logotyp firmy lub krótkie  hasło. Wszywkę umieszcza się  w szwie ubrania. Najczęściej jest to bok bluzy, bok lub tył czapki z daszkiem, lub bok torby. Jest ona widoczna, jednak nie dominuje całego ubrania. Najczęściej firmy odzieżowe decydują się na zamówienie wszywek z litego PCV lub silikonowych. Posiadają one szereg zalet. Przede wszystkim są lekkie, więc nie naciągają odzieży. Są również elastyczne, dlatego nie stwarzają ryzyka zadrapania się lub skaleczenia. Jednak przede wszystkim są niezwykle wytrzymałe.

Co daje wszywka?

Ubrania z wszywką z naszym logotypem budują i wzmacniają świadomość istnienia naszej marki. Nie tylko osoba zakładająca bluzę na co dzień przypomina sobie o istnieniu naszej firmy, ale również osoby postronne, które chociażby rzucą okiem, będą kojarzyły logo. Wszywek używają nie tylko firmy odzieżowe. Wiele innych firm zamawia różnego rodzaju odzież z logotypem dla swoich klientów. Często znajduje się na niej dyskretny branding, a do tego umieszczona jest właśnie wszywka, zamiast ogromnego logotypu nadrukowanego na wysokości klatki piersiowej. Badania pokazały, że jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie. Klienci często nie chcą nosić koszulek z ogromnym logotypem firmy, która wygląda nieco małomiasteczkowo. Odzież zalega w szafie i nie pełni swojej reklamowej funkcji. Elegancka koszulka z dyskretnym brandingiem jest chętniej noszona przez klientów, chociażby z tego względu, że pasuje do innych ubrań, które przeciętny człowiek posiada w swojej szafie.