Stylowa odzież reklamowa

Wiele firm decyduje się na wyprodukowanie gadżetów reklamowych dla swoich klientów. Czasami pomysły są nietrafione. Wręczenie klientowi kalendarza na bieżący rok w połowie sierpnia nie ma sensu. Prawdopodobnie wyrzuci go do kosza. Podobnie jest z wszelkimi maskotkami i innymi „durnostójkami”. Jeśli klient ma dzieci, być może maluchy użyją gadżetu do zabawy. Jeśli nie, miś z naszym logotypem również trafi do śmieci. Gadżetem, który od lat świetnie sprawdza się w wypadku różnych firm, jest zawsze różnego rodzaju odzież reklamowa. Klienci lubią chodzić w koszulkach i czapkach z logotypami lubianych przez siebie marek. Jednak jest jedna rzecz, o której warto wiedzieć.

Elegancja i klasa

Odzież reklamowa to nie to samo co baner reklamowy. Nie powinno więc na niej znaleźć się zbyt wiele informacji, obrazków i haseł. Klienci chętniej założą coś z dyskretnie umieszczonym logotypem, najchętniej wyglądającego na dobre jakościowo. Koszulka w kolorze brandingu klienta z małym, eleganckim logotypem pasuje nawet do dżinsów i wygląda po prostu ładnie. Zamiast koszulki z ogromnym nadrukiem z nazwą firmy, wielu szefów decyduje się zamówić bluzy dobrej jakości i w charakterystycznym dla firmy (lub jej działalności) kolorze. Do bluz zamawia silikonowe przywieszki do suwaków. Na przywieszkach pojawia się nazwa firmy lub jej logotyp. Dzięki temu całe ubranie będzie bardzo minimalistyczne i eleganckie, a niewielki dyndający gadżet przy suwaku na pewno wzbudzi ciekawość patrzącej z bliska osoby.

Co można zyskać?

Celem odzieży reklamowej jest po prostu reklamowanie danej firmy. Patrząc na logotyp, przypomina sobie o niej nie tylko obdarowany klient, ale również postronne osoby. Jeśli odzież, którą zamówimy będzie brzydka, a logotyp firmy zbyt wielki, klient po prostu nie będzie jej nosił, a zainwestowanie przez nas w reklamę pieniądze pójdą w błoto. Wybierając odzież i przywieszki dobrej jakości możemy być pewni, że nasz logotyp często będzie poruszał się po mieście wraz z osobą, która z przyjemnością założy go na klatkę piersiową.

Oryginalna odzież? Pomyśl o naszywkach!

Wybór odzieży na rynku jest w dzisiejszych czasach praktycznie nieograniczony. Nawet, gdy czołowi projektanci wymyślą jakiś niesamowity fason, krótko po tym można dostać jego tańsze podróbki chociażby w sklepach internetowych. Posiadanie naprawdę niepowtarzalnego ciucha w zasadzie graniczy z cudem. Dlatego też osoby chcące się wyróżniać strojem najczęściej muszą personalizować go sobie własnymi rękami. Ci, którzy mają pojęcie o obsłudze maszyny do szycia, potrafią sami stworzyć małe arcydzieła. Jednak reszcie pozostaje ozdabianie ubrań z lekką pomocą specjalistycznych firm.

Naszywki

Dekadę temu naszywki z logotypami zespołów można było spotkać najczęściej na plecakach-kostkach u zbuntowanej młodzieży. W ten sposób młodzi ludzie wyrażali swój gust muzyczny, a często przynależność subkulturową i swoje wartości. Naszywki wykonywane wtedy były z materiałów niskiej jakości. Szybko brudziły się lub pruły. Jednak do pomysłu ozdabiania ubrań naszywkami wróciło obecnie wielu stylistów. Dzięki firmom wytwarzającym gadżety z silikonu i litego PCV, każdy może zamówić sobie naszywki o dowolnym kształcie, kolorze i rozmiarze, lecz tym razem naprawdę trwałą. Naszywki z PCV można wielokrotnie prać bez obaw, że coś się z nią stanie.

Promowanie marki

Gdy naszywkowy pomysł przypadł do gustu zwykłym ludziom, natychmiast zainteresowały się nim firmy. Duża część z nich zdecydowała się zainwestować w naszywki reklamowe ze swoim logotypem lub nazwą. Zamiast zamawiać hurtowo odzież z firmowym nadrukiem, który szybko blaknie lub się ściera, szefowie firm postawili na kupowanie odzieży „czystej”, na którą zlecili naszycie naszywek. Pomysł jest uniwersalny, gdyż naszywkę można przymocować w zasadzie na każdy rodzaj ubioru: koszulki, kurtki, czapki czy akcesoria. Naszywki stworzone z litego PCV mają jeszcze jedną zaletę. Można na nich odtworzyć każdy kolor, w związki z czym nie trzeba się martwić, że logotyp będzie miał inny odcień niż oryginalnie. Wystarczy podać producentowi kolory w najczęściej używanym modelu CMYK. Co ciekawe, część firm potrafi stworzyć również naszywki, które świecą  w ciemności.

Moc breloczka

Większość ludzi uwielbia breloczki. Chociaż na pierwszy rzut oka mogą wydawać się zbędnym gadżetem, są bardzo praktyczne. Dzięki breloczkowi przy kluczach łatwiej jest je znaleźć w kieszeni, plecaku lub damskiej torebce. Breloczek w intensywnym kolorze ułatwia również zlokalizowanie kluczy, gdy upuścimy je w wysokiej trawie lub na piasek. Pomagają nam również odróżniać komplety kluczy od siebie, gdy nosimy ich przy sobie kilka. Jednak breloki to przede wszystkim tani gadżet, który daje wiele satysfakcji.

Wymowa

Breloki są poniekąd wizytówką ich właściciela. Przeważnie wybieramy przywieszki, które w jakiś sposób nas opisują. Mogą mieć logotyp marki samochodów, którą lubimy, albo slogan reklamowy piwa, które najczęściej pijemy. Dlatego też często brelok to pomysł na miły prezent dla bliskiej osoby. Kupując coś spersonalizowanego pokazujemy jej, że interesujemy się jej życiem, pasjami i wiemy o niej dużo. Obecnie bardzo modne są lekkie breloki silikonowe. W specjalistycznych firmach można zamówić taki brelok z dowolnym napisem i dowolnym kształcie. Tym bardziej więc można wręczyć komuś spersonalizowany i niepowtarzalny prezent. Dlaczego akurat silikon przypadł do gustu użytkownikom? Bo jest wytrzymały, lekki, i elastyczny. Brelok trzymany w kieszeni nie będzie jej obciążał, a przy ruchach nogą będzie się uginał, zamiast kaleczyć właściciela.

Reklama

Silikonowe breloki mogą być też świetnym gadżetem reklamującym firmę. Zamówione w hurcie nie są zbyt wielkim wydatkiem, ale wręczane klientom budują ich lojalność wobec marki. To nie jedyna zaleta. Breloczek z naszym logotypem będą oglądać postronne osoby, kiedykolwiek obdarowany będzie używał kluczy. Ten drobny gadżet pomaga więc nam też budować świadomość marki wśród potencjalnych klientów. W tym wypadku szefowie firm również stawiają na silikon nie bez powodu. Brelok musi być wytrzymały. Szefowie nie chcą, aby cokolwiek pochodzące z ich firmy kojarzyło się z niską jakością. Magazynowanie breloczków może polegać na wsypaniu ich do jednej torby lub pudla. W przeciwieństwie do breloków metalowych czy drewnianych, silikonowe nie porysują się o siebie, ani nic nie ułamie się przy ich wyciąganiu, gdy o siebie zahaczą.

Dyskretny branding odzieży

Wiele firm tworzy niesamowitą odzież. Często jest ona ciekawa, ma ładny nadruk lub nietypową fakturę. Producenci nie chcą niszczyć efektu końcowego ordynarnym umieszczaniem swojego logotypu na środku produktu. Jednak oczywistym jest, że chcieliby aby osoby postronne, którym przypadł on do gustu, od razu wiedziały, kto daną rzecz wyprodukował. Wielu firmom ten dylemat rozwiązały wszywki do odzieży, które mogą być wykonane na zamówienie.

Jak wygląda wszywka?

Wszywka, najprościej rzecz ujmując, to taka zewnętrzna mała metka, na której znajduje się wymyślony przez nas nadruk. Może to być logotyp firmy lub krótkie  hasło. Wszywkę umieszcza się  w szwie ubrania. Najczęściej jest to bok bluzy, bok lub tył czapki z daszkiem, lub bok torby. Jest ona widoczna, jednak nie dominuje całego ubrania. Najczęściej firmy odzieżowe decydują się na zamówienie wszywek z litego PCV lub silikonowych. Posiadają one szereg zalet. Przede wszystkim są lekkie, więc nie naciągają odzieży. Są również elastyczne, dlatego nie stwarzają ryzyka zadrapania się lub skaleczenia. Jednak przede wszystkim są niezwykle wytrzymałe.

Co daje wszywka?

Ubrania z wszywką z naszym logotypem budują i wzmacniają świadomość istnienia naszej marki. Nie tylko osoba zakładająca bluzę na co dzień przypomina sobie o istnieniu naszej firmy, ale również osoby postronne, które chociażby rzucą okiem, będą kojarzyły logo. Wszywek używają nie tylko firmy odzieżowe. Wiele innych firm zamawia różnego rodzaju odzież z logotypem dla swoich klientów. Często znajduje się na niej dyskretny branding, a do tego umieszczona jest właśnie wszywka, zamiast ogromnego logotypu nadrukowanego na wysokości klatki piersiowej. Badania pokazały, że jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie. Klienci często nie chcą nosić koszulek z ogromnym logotypem firmy, która wygląda nieco małomiasteczkowo. Odzież zalega w szafie i nie pełni swojej reklamowej funkcji. Elegancka koszulka z dyskretnym brandingiem jest chętniej noszona przez klientów, chociażby z tego względu, że pasuje do innych ubrań, które przeciętny człowiek posiada w swojej szafie.

IMAR wita na blogu!

Witamy Was na blogu firmowym IMAR S.C. Jego celem jest zainteresowanie i przybliżenie Wam działalności naszego przedsiębiorstwa oraz pomoc w wyborze właściwego asortymentu z zakresu naszej oferty. Obejmuje ona m.in. naszywki na ubrania, breloki, zawieszki do suwaków i wszywki do ubrań.

Przekonaj się – blog firmowy

W naszym asortymencie znajduje się cała gama produktów: naszywki, naszywki drukowane, breloki reklamowe z nadrukiem, akcesoria do ubrań i toreb, wszywki typu chorągiewka i inne produkty o podobnym charakterze służące do personalizacji garderoby. Blog oferuje Państwu porady, informacje i ciekawostki dotyczące opisanych powyżej wyrobów. Jeżeli planujecie zakup lub wydruk naszywek, chcecie poznać właściwości i zalety breloków reklamowych, poszukujecie informacji o zawieszkach do zamków, tu znajdziecie rzetelną wiedzę. Przekonajcie się, zapraszamy do lektury naszego firmowego bloga!

Formularz kontaktowy

Odezwiemy się z najlepiej dopasowaną propozycją dla Ciebie.

Telefon kontaktowy
76 878 37 81 Zadzwoń do nas. Oddzwonimy i zproponujemy najlepsze
rozwiązania do realizacji Twojego projektu.
Przedstawimy dogodne warunki współpracy.