Naszywki ze skóry. Elegancja i styl

Około roku 2016 do mody wróciły naszywki na odzież i galanterię. Dziś pełnią jednak nie tylko funkcję maskującą niedoskonałości ubrań czy estetyczną, lecz są również nowoczesnym sposobem na subtelną reklamę lub oznakowanie firmowych wyrobów logotypem. Na rynku spotkać można różne rodzaje naszywek: skóropodobne, materiałowe, silikonowe, foliowe. W tym wpisie skupimy się na tych pierwszych i odpowiemy na pytanie: kiedy i dlaczego warto stosować naszywki skóropodobne?

Naszywki jako element odzieży i galanterii

Naszywki wykorzystuje się w celu ozdobienia lub oznakowania m.in. ubrań, toreb, plecaków czy butów. W sklepach znaleźć można produkty tekstylne i galanteryjne z naszywkami z materiałów skóropodobnych. Naszywki te stosuje się najczęściej na:

  • odzieży i akcesoriach z dżinsu, np. na spodniach, katanach, plecakach, czapkach z daszkiem, portfelach,
  • wyrobach galanteryjnych, jak np. torby, aktówki, wizytowniki, portfele, etui, kosmetyczki,
  • obuwiu.

Na ubraniach przeważnie umieszcza się naszywki z ekoskóry lub materiałów skóropodobnych (widuje się je przykładowo na sukienkach, bluzach, czapkach, swetrach czy T-shirtach). Przytwierdzone do odzieży lub akcesoriów naszywki mogą uzupełniać design przedmiotu albo stanowić jego główny element. W obu przypadkach przyczyniają się do nadania rzeczy niepowtarzalnego charakteru, co jest pożądane w czasach masowej produkcji.

Zrobione z imitacji skóry naszywki na ubrania dodają elegancji i stylu kobiecym bluzkom czy luźnym swetrom, a w modzie męskiej świetnie prezentują się np. na butach czy zimowych szalach.

Pojedyncza naszywka na ubraniu może też stać się swoistego rodzaju odzieżowym tatuażem. Dzięki nowoczesnej technologii laserowej można na niej umieścić każdy, nawet najbardziej skomplikowany wzór. Właściciel unikatowej sztuki odzieży może wyrazić się artystycznie albo ujawnić przed innymi swoje hobby czy popkulturowe upodobania. 

Logo firmy na naszywce

Naszywki skóropodobne doskonale sprawdzają się w roli firmowych emblematów ekskluzywnych produktów tekstylnych i galanteryjnych. Nabywcy eleganckiej odzieży cenią dbałość o detale i z całą pewnością nie umknie ich uwadze szykowny element wykończeniowy w postaci naszywki z logo producenta.

W przypadku firm, które nie zajmują się produkcją ubrań czy akcesoriów, dobrym rozwiązaniem promocyjnym może być przymocowanie naszywki do gadżetów reklamowych. Dyskretnie umiejscowione na gadżetach naszywki z logo marki to innowatorski rodzaj nienachalnej promocji, kontrastujący z odchodzącą do lamusa metodą drukowania logo w widocznych i oczywistych miejscach na ubraniach (na przykład na froncie koszulki, czapki, bluzy). Subtelną reklamę w postaci naszywek docenią klienci, pracownicy i każda inna osoba obdarowana firmowym upominkiem.