Naszywki na odzież roboczą. Zastosowanie
Nasza firma specjalizuje się w produkcji naszywek na niemalże każdy rodzaj ubrania, dlatego jeśli myślisz o zaopatrzeniu swojej firmy w odzież roboczą z logo firmy, wiedz, że podołamy każdemu zleconemu nam zadaniu. Dobrze wykonane naszywki są reklamą dla firmy i wizytówką danego pracownika. Pozwalają na odróżnienie przedstawiciela danej firmy od pozostałych i sprawiają wrażenie większego profesjonalizmu, niż gdybyśmy dokładnie tę samą osobę zobaczyli w jej codziennym, osobistym stroju podczas reprezentowania swojego przedsiębiorstwa.
Naszywka na odzieży
Rodzaje odzieży, na których najczęściej zamawiane są naszywki to odzież robocza. Z tego rozwiązania korzystają zarówno służby mundurowe, jak i przedsiębiorcy pragnący zapewnić swoim pracownikom odzież zastępczą, której noszenie wynika z potrzeby i charakteru wykonywanej przez pracowników pracy. Odzież robocza może także posiadać dodatkowo naszywki z inicjałami pracowników, zajmowanym przez nich stanowiskiem. Naszywki są wykonywane różnymi metodami, aby dopasować sposób ich wykonania do odzieży, którą mają zdobić Mogą być wykonane metodą mikrowtrysku PCV, sitodruku lub tłoczone prądami o wysokiej częstotliwości. Różnorodność metod sprawia, że naszywki będą trwale reprezentować logo na odzieży roboczej, bluzach, kurtkach i obuwiu. Mogą też znajdować się na przywieszkach do suwaków czy widnieć na ramieniu w postaci wszywki chorągiewki. Wszystkie zamówienia są personalizowane pod kątem koloru, kształtu i wielkości i dostępne na terenie całej Polski.
Zastosowanie naszywek
Naszywki to trwały i niebanalny sposób na oznaczenie firmowym logo ubrań roboczych. ten sposób ich wykorzystywania sprawdza się niemalże w każdej branży: od wielkich branży przemysłowych, gdzie naszywki znajdują się na fartuchach roboczych pracowników hal produkcyjnych, aż po niewielkie lokalne sklepiki, pragnące w ten sposób podkreślić swoją wyjątkowość umieszczając logo na pracowniczej bluzie. Co raz więcej małych i mikro firm sięga po możliwość naszycia na odzież logo swojej firmy, ponieważ w oczach klientów stają się oni rozpoznawalni, a odzież sama w sobie staje się ich wizytówką i działa jak reklama.