GUZIK Z NAZWĄ LUB LOGOTYPEM NASZEJ FIRMY POSIADA WIELE ZALET

Wielu producentów odzieży zastanawia się, jak nienachalnie zastawić swój ślad na danym produkcie. Nadrukowanie logotypu czasami nie wchodzi w grę – popsułoby wygląd ubrania. Informacja na metce czy wszywce może nie być zauważona przez postronną osobę. Dlatego też wielu z nich zdecydowało się „przemycanie” swojego logotypu lub nazwy firmy na… guzikach! W dzisiejszych czasach to nic trudnego. Wystarczy znaleźć firmę, która produkuje Inne produkty i inne gadżety z PCV, a na pewno wykona ona dla nas guziki naszego projektu.

 

Naturalnie i nienachalnie

Nazwa lub logotyp firmy na guziku wyglądają bardzo naturalnie. Guzik jest zwykłym elementem ubrania, nie rzuca się więc tak mocno w oczy, jak wystająca z boku koszulki wszywka. Ponieważ firmy produkujące guziki z PCV nie mają w zasadzie ograniczeń, guzik możemy zaprojektować według dowolnego pomysłu. Mogą to być modele w stonowanych kolorach, z subtelną nazwą firmy, ale także guziki imitujące nasz logotyp, kolorowe i rzucające się w oczy. Wszystko zależy od tego, na jakim ubraniu mają się pojawić. Ładny guzik może być zwykłą ozdobą na torebce czy bluzce, nawet wtedy, gdy nie pełni on typowej funkcji zamykania kieszeni. Plusem projektowania własnych guzików jest jeszcze to, że mogą one mieć dowolny rozmiar, producenci odzieży mogą więc zaprojektować swoje ubrania co do szczegółu.

 

guziki

Zalety wyprodukowania własnego guzika

Guzik z nazwą naszej firmy ma wiele zalet. Po pierwsze, osoba nosząca naszą odzież będzie przy okazji rozpowszechniała nazwę naszej firmy. Dużo osób nawet podświadomie zarejestruje napis na guziku, jeśli spodoba im się dany ciuch. Po drugie, nasze ubrania będą wyróżniały się na tle konkurencji, która szybko lubi kraść dobre pomysły. Po naszym modelu będzie od razu widać, że jest nasz. Po trzecie, osoba która kupiła nasz produkt i będzie z innego zadowolona, zawsze będzie mogła przypomnieć sobie, jakiej jest firmy. Metka się spierze, a dzięki guzikowi klient być może wróci do naszego sklepu na kolejne zakupy za rok czy dwa.