Jak ciekawie oznakować odzież firmową?
Odzież firmowa to element, którego nie może zabraknąć w wielu firmach. To zarówno ubrania, które mają chronić pracownika w przypadku wielu prac fizycznych, jak i takie produkty, którymi mają prezentować jego przynależność do danej firmy czy być elementem marketingu. Aby tak było, trzeba je odpowiednio oznakować. Jak to zrobić w ciekawy sposób?
Niezastąpione naszywki na odzież
Istnieje wiele sposobów na oznakowanie odzieży firmowej. Nie każde przedsiębiorstwo chce się zdecydować na bluzy, które są w całości zadrukowane nazwą czy danymi kontaktowymi firmy. Dobrym wyborem są z kolei na przykład naszywki na odzież. Dzięki stosunkowo niewielkiemu elementowi można zaprezentować logo marki. Wystarczy dostarczyć odpowiednie materiały, czyli projekt graficzny albo zdjęcia, aby cieszyć się ciekawym dodatkiem do strojów pracowniczych.
W naszej firmie możemy też przygotować projekt na podstawie wytycznych. Warto wiedzieć, że logo jest jednym z najważniejszych narzędzi promocyjnych, ponieważ buduje świadomość marki. Właśnie dlatego dobrze je umieszczać nie tylko na produktach i ulotkach.
Jakie są inne sposoby na oznakowanie odzieży firmowej?
Kolejnym rozwiązaniem, które można wziąć pod uwagę, chcąc oznakować odzież firmową, jest inwestycja naszywki drukowane metodą sitodruku. Taka metoda pozwala nanieść na element dziesiątki kolorów i perfekcyjnie odwzorować projekt. Co ciekawe, można to zrobić, stosując różne materiały – przezroczyste, odblaskowe folie, a nawet materiały skóropodobne.
Jeżeli bluzy lub kurtki pracownicze są zapinane na zamek, to kolejną możliwością są pullery do zamków błyskawicznych. To z jednej strony forma reklamy, a z drugiej praktyczny dodatek krawiecki. Ponadto pullery są wodoodporne, więc nie ulegną zniszczeniu nawet w razie niekorzystnych warunków pogodowych.