Elastomery. Właściwości i zastosowania tworzyw
Breloczki spotykane są wszędzie - przypinamy je do kluczy, by trudniej było nam je zgubić, a także ozdabiamy nimi plecaki czy kurtki. Ich powszechna obecność sprawia, że stanowią doskonałe miejsce na reklamę.
Breloczek reklamowy - dyskretny środek o szerokim zasięgu
W latach 90. breloki zazwyczaj kojarzyły się głównie z mało estetycznymi zabawkami z tanich i łatwo niszczejących tworzyw sztucznych, które pasowały głównie do dziecięcych plecaków. Z czasem jednak inwestycja w nowoczesne projekty i wysokiej jakości materiały sprawiła, że z zabawek przemieniły się one w stylowe i eleganckie dodatki, którymi z powodzeniem można udekorować wyjściową torebkę czy kluczyki służbowego samochodu.
Właśnie dzięki temu, że obecnie breloki do kluczy docierają właściwie wszędzie, stanowią one doskonały nośnik treści reklamowej. Ich znaczną zaletą jest to, że - w odróżnieniu np. od billboardów czy spotów reklamowych w Internecie lub telewizji - pojawiają się one w polu widzenia odbiorcy w sposób dyskretny i pozbawiony agresji. Atrakcyjnie wyglądający wisiorek z wyeksponowanym hasłem reklamowym przykuwa więc wzrok, jednocześnie nie nastawiając patrzącego negatywnie do odczytywanej treści.
Co więcej, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii produkcji możliwe jest umieszczenie na breloczku niemal każdej grafiki oraz estetyczne wyeksponowanie jej poszczególnych elementów np. za pomocą delikatnego uwypuklenia. Nie musimy więc tworzyć osobnego projektu specjalnie po to, by umieścić go na breloczku - zazwyczaj doskonale sprawdzi się w tej roli gotowe logo naszej firmy lub produktu.
Dodatkową zaletą, która przesądza o przewadze breloczków nad innymi formami reklamy, jest ich niska cena. Za wyprodukowanie kilkudziesięciu lub kilkuset gadżetów o niewielkich rozmiarach zapłacimy znacznie mniej, niż za wystawianie plakatów na najbardziej uczęszczanych ulicach miasta czy nagrywanie spotu i konieczność wykupienia czasu antenowego. Tymczasem zasięg takiego nośnika jest co najmniej równie szeroki, co w przypadku obu tych form reklamy - jeżeli nie większy ze względu na to, że nie potrzebuje specyficznej przestrzeni, by przyciągnąć uwagę patrzących.
W ofercie naszej firmy znajdują się wykonywane na zamówienie breloczki z miękkiego PCV. Istnieje możliwość dodatkowej personalizacji wyglądu breloczka, np. poprzez wybór wariantu jedno- lub dwustronnego czy pomiędzy klasycznym oraz kulkowym łańcuszkiem. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami.