Czym różnią się wszywki od naszywek?
Chcąc nadać odzieży wyjątkowego charakteru, warto przyozdobić je wszywkami lub naszywkami. To niewielkie elementy, które mogą zdobić nie tylko ubrania, ale również buty i dodatki. W zależności od potrzeb mogą pełnić funkcję dekoracyjną, a oprócz tego wiele firm decyduje się na taką formę reklamy – wszywki i naszywki robione na zamówienie mogą prezentować nazwę lub logo firmy. Czym się od siebie różnią?
Co to są naszywki?
Czasami zdarza się tak, że pojęcia wszywek i naszywek są stosowane zamiennie. Należy jednak pamiętać, że te dodatki do odzieży się od siebie różnią. Większą popularnością bez wątpienia cieszą się naszywki. Były bowiem modne wiele lat temu. Wówczas nierzadko stosowało się je do maskowania dziur w spodniach czy bluzach. Jednak dziś ich zastosowanie jest znacznie szersze. Są to niewielkie elementy służące do naszywania na odzież i buty i najczęściej przedstawiają logo firmy lub symbol, który identyfikuje daną osobę z konkretną społecznością. W związku z tym często pełnią funkcję marketingową. Wyróżniamy naszywki haftowane i drukowane. Pierwsze z nich wyróżniają się oczywiście wyższą jakością.
Jak wyglądają wszywki?
Wszywki podobnie jak naszywki identyfikują odzież, jednak zwykle są ukryte. Są też nazywane metkami i zawierają informacje o rozmiarze, składzie czy szczegółach prania danego produktu. Czasami jednak zdarza się tak, że przedsiębiorcom zależy na tym, aby pełniły funkcję reklamową. Wówczas najlepiej zdecydować się na wszywki chorągiewki.
Dzięki nim można dyskretnie spersonalizować produkt. Są przeznaczone do aplikacji w widocznych miejscach, co ma na celu zapamiętanie przez klienta nazwę marki lub produktu. Warto wówczas zainwestować w produkty dobrej jakości, które nie zniszczą się na przykład podczas prania.